Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Orken tillbaka...om man får sova lite middag!

Somnade skönt dryga timmen efter jobbet igår.
Finns inget skönare än att sova middag i bland!
Därefter pannkaksmiddag bara jag och JR.

Jag städade vårt sovrum som är under ombyggnad, det såg förskräckligt ut med gipsbitar och sågspån mm överallt så nu kan vi nog få lite nytändning på renoveringsfronten där inne.

Vi tar det dock i sakta mak, nu ska vi inte bli utmattade på renovering, det finns ingen anledning!

På kvällen tog jag mig samman och klev upp på löpbandet och sprang 3 km på drygt 10,2 km/h. Det tog 17,44 min.
Jag skall ta det vackert nu och inte öka hastighet eller sträcka för fort nu.

Skall försöka träna på gymet styrka 3 ggr per vecka (så som vi gör nu sen en tid) och däremellan få till lite löpning.

Jag mår så mycket bättre nu när jag äter vanlig mat. Har fått orken tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj

Va duktiga ni också är med träningen, vi kan väll ta ett Friskispass när jag kommer hem.

Kram

mia

2011-03-02 @ 16:34:54
Postat av: Camilla

Det låter sunt att skynda långsamt. Att hålla på att pyssla hemma har också sin charm. Passa på att njuta av våren också.

Kram!

2011-03-03 @ 21:12:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0