Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Värdefull helg.



Fredag och lördag blev det en sväng på gymet.
Från fredag kväll var vi sedan barnfria då alla barnen var hos sina andra mammor och pappor.

Vi passade på att bara ta det lugnt.
Vi åt Thaimat och såg filmen "Sanctum" som vi tyckte var bra och ångestäcklig.

På lördagen efter sovmorgon och träning spenderade JR några timmar i garaget medan jag målade en tavla till min kollega CB.
Hon önskade sig en stor svart tavla med röda/silvriga orkidéer så jag målade en.



Till lördagsmiddag blev det biff och vin och till efterrätt den 3e filmen om "The Godfather".
Nu har vi sett hela trilogin.
Den var verkligen bra.

Vi avrundade lördagskvällen med ytterligare en rulle som gick på TV. "Italian job".
Den var också bra men då gick mina ögon på slutet lite av och och till ihop.

Jo, i fredagas sålde JR den svarat Audi S2:an också.
Skönt med lite mer plats på uppfarten!

Söndagen...minns fasen inte vad jag gjort idag?
Slängt soper i Östberga, kört stora sonen på träning.
Lite allmänt plock sådär.
Sprang 3 km med supermycket träningsvärk innan jag snabb-landade i soffan och såg sista avsnittet av "solsidan".

Därefter var det bara att åka iväg till ett nattpass på firman.
Gav kollegan CB hennes tavla jag målat.
Hon sade den var fin och jag blev glad.


Nu sitter jag här i mörka natten och diskuterar livet och löpning med N.




Kommentarer
Postat av: Mia

Du borde vara stolt! Du har verkligen fått in snittsen på orkidéerna :)

Va glad så länge det varar det där med en bil mindre på gården, karlarna är ju hopplösa på att samla på sig bilgrejer. Hemma börjar vår/sommar meckningen sätta full fart, du kanske har tid att följa med en stackars ensam meckar fru till Ikea någon dag ;)

Kram

2011-03-21 @ 11:30:15
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken jättefint tavla! :)

Extra fint att orkidékvistarna går ihop nästan som ett hjärta.

Duktiga du!

Kram!

2011-03-21 @ 13:23:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Ni är så mysiga med erat målande! Hälsningar från förkylda föräldrar.

2011-03-21 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0