Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Behöver ha lite kul!

Är lite matt på att det varit mycket jobb den senaste tiden.
Har ju jobbat 2 helger på raken och sedan förra veckan bara varit ledig i måndags då jag städade hela undervåningen och sprang 1 mil så det kan ju inte sägas vara vila.

Försöker känna mig motiverad på jobbet idag också men jag behöver några lediga dagar snart och ha lite kul.
Ja...jag har inte så mycket att skriva...
Jag sprang till och från jobbet igår vilket gav 9 km. Det var ju duktigt :-)
Jag motionerar och står i men annars har det bara varit jobb.

Kommentarer
Postat av: kicki

Rosen Nina Weibul är en vacker ros...säkert kommer du bli nöjd över den,jag har en klätterros som heter Flammentans, prova den om du har någon plats över. Just nu är det helt otroligt vackert ute med alla färger, man blir lycklig bara av att titta ut. Ha det gött och hoppas nu att din älskade snart blir frisk.

2011-05-15 @ 12:37:41
URL: http://blogg.vf.se/kicki
Postat av: Mia

Känner igen mig. Här är det övertid, massor att göra och superstressigt. Hela förra veckan var tufft och denna börjar inget vidare fast jag offrade 5 timmar igår (söndag!) på att ”komma ikapp”. Men det var superkul i fredags, ångrade mig att jag åkte hem tidigare när jag hörde hur bra det gått.

Kram

Mia

2011-05-16 @ 12:59:48
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mia

Sugen på att fördriva lite tid på Ikea? Det brukar vara kul om du pratar med mig iaf. Pratar du med C är det ett straff. Hör av dig om du har lust.

Kram

Mia

2011-05-16 @ 20:50:10
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0