Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Blomlådorna strax på plats!



Nu var det dax!
Att massproducera blomlådor.

Jag hade ju sått pelargonfrön så det blev 2-3 pelargoner + petunior i varje låda.

Som sagt...det är alltid ett smutsigt jobb att meka med blomlådor och speciellt trist är det att göra det inomhus vilket nu blev fallet när det regnade ute.

Jag fick till 6 lådor men har 2 kvar att göra.
Då blir det 4 på altanen och 4 på balkongen.
Vad trevligt att det nalkas sommar!



Så här blev lådorna i färdigt skick.

I dag råkade det bli en liten sovmorgon för mig.
Inte bra.
Jag vaknade 9.00 och jag som hade tänkt att både springa och plantera blomlådorna innan klockan blev 12.00 och jag började kvällspasset på firman.
Nu blev det bara blomlådor.

Kommentarer
Postat av: Mor

Läser alltid din blogg och mår bra.....

2011-05-27 @ 19:42:17
Postat av: Camilla

Vad pysslig och duktig du är som fixar med pelargonplantor. Jag har gjort det något år för länge sedan, det var rätt kul. :)

Jag hade T4 på 40, T3 precis i övre gränsen för normalt och TSH var lågt. Inga skyhöga värden, ovanligt av mig att söka i god tid... hade innan detta inte varit på läkarbesök och provtagning på 20-25 år. Tror att jag kan ha haft detta i kroppen ett längre tag, eftersom jag alltid varit varm av mig och lite hypertyr... men inte hysteriskt... ;)

Ja, ja... nu har jag blivit sval och lite kall av mig i stället och har i dag dragit ned Inderal till 2 x 20 (började med 3 x 40), så jag är på väg åt rätt håll. Gissa om jag längtar mig galen efter motion!?

Kram! Trevlig helg!

2011-05-27 @ 21:06:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: annebelle

Oj, här har det hänt grejer! Snygg design, härlig färg i bakgrunden. Man vill bara dyka i! :)

2011-05-27 @ 22:16:01
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0