Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Gårdagen!



Jag städade kylskåpet igår.
Därefter sov jag några timmar.
Efter det åkte jag till ETL och fikade. Hon hade solstolar som jag gillade på sin altan.
Jag åkte till Kungens Kurva och köpte nästan likadana. Jag köpte 2 av den svarta varanten.






Det var lilla grabbens "Skolans dag" på eftermiddagen så jag tog med mig lilltjejen och vi åkte dit.
Vi mumsade korv och kakor mellan åsk- och regnskurarna. E var inte så intresserad av att gå runt med sin gamla mamma, han ville hellre hänga med kompisarna.




Jag var nog ganska aktiv igår fast jag tog det lugnt...
När allt var klart åkte jag och storhandlade på Willys för 2000 kr.
Var inte hemma förrän 21.15 på  kvällen.

JR var ännu värre på att göra av med pengar under tiden. Han åkte till en närbelägen ort och inhandlade ett bilsläp.
Nu skall det släpas!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyxigt med eget släp, vi brukar låna pappas.

Såna svarta stolar har vi också och de är underbara. Sitter gärna där och halvsover så ofta jag kan. :)

2011-05-26 @ 18:59:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Ruggigt sköna stolar och så praktiskt att slippa komma ihåg att plocka in dynorna. Efter att ha provsuttit era har jag skrivit upp dom på min inköpslista.

Kram

2011-05-30 @ 12:59:18
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0