Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lång och trött måndag med ben som stockar!

Å herre min skapare, nu är benen som stockar!
Har jobbat "heldag" idag, från 07.00 - 21.30.
Då blir det inte något motionerat däröver direkt!
Således "vilodag" om man kan tolka det så...när benen värker efter att ha stått och gått hela dagen.

Inget ont som inte har något gott med sig! Jag blev tillfrågad om att jobba även eftermiddagspasset i morse och i gengäld fick jag ledigt ett helgpass framöver!
Bästa tänkbara byte alltså, händer inte så ofta!

JR och barnen har fått sköta sig själva i kväll.
Tror det varit aningen segt och trött även på hemmafronten då alla var trötta efter att vi varit upp länge både lördag kväll/natt då vi hade trevligt middagsbesök av Mia, C och R samt att vi blev uppe långe på söndagskvällen också då vi råkade titta på en film "The Rite" som vi fastnade i. Handlade om djävulsutdrivning av präster.

Ps. I går fick hela familjen ett ryck och började processen att renovera det sista i vårt sovrum.
Det blev en enorm aktivitet och A och E slet även de på jättefint med tråkigt jobb att skrapa gammal tapet.

Det är ju lite list-jobb och en vägg kvar att tapetsera nu när de nya garderoberna inte gick hela vägen från vägg till vägg och hela vägen upp till taket som vi trodde.

Nä, nu säger jag så snart det är möjligt goder natter!

Fan... min jobb id-bricka har försvunnit mella kl 13-14 i dag! Varför? Var? Plötsligt var den bara borta!
Så mkt extrajobb med polisanmälan och sådant väntar nu. Hoppas den hittas här på firman innan jag hinner anmäla den saknad.


Kommentarer
Postat av: Mor

Du kan väl skicka in en förfrågan om din id-bricka till en "tant, siare" i nån veckotidning som brukar veta var man lagt saker och ting.

Själv har jag tapetserat om i köket för tredje gången.

Helt vit tapet med vackert vitt mönster i. I morgon åker vi till Strängnäs och kollar in en ny spis och har picknick på vägen hem och äter fralla med god ost på och fikar vid en sjö. Är man pensionär så är man.På onsdag blir det åska och då städar jag i garderoberna som vanligt.

2011-05-30 @ 21:59:09
Postat av: Camilla

Hoppas att din bricka dyker upp. Jag har förlorat min en gång och då fick jag tillbaka den. Hade tappat den på väg mellan jobb och parkering. Ingen kul känsla då den är på villovägar.

Ha en fin tisdag! Hoppas att benen inte känns som stockar i dag. :)

2011-05-31 @ 10:42:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Är barnen alltid så hjälpsamma !!!

...eller hade det något att göra med att det var morsdag ?

Kram

2011-05-31 @ 11:34:36
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Apuh vad du tränar! Gissa om jag blir avundsjuk. Hoppas på en liten blogguppdatering snart också. :)

Kram!

2011-06-04 @ 19:27:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0