Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Oj vad vacker det är i trädgården nu!



Tog bilder med mobilen på syrenen och den gula blomman när jag passerade i trädgården igår eftermiddag.

I år är jag så otroligt bra medicinerad för allergi att jag bara kan njuta av vårens alla dofter.



Vi blev bjudna på jättetrevlig tjejkväll i fredags!
Tack V för allt!
Det var supertrevligt och supergott!

Dock ett litet allergitillstånd hemma hos V  i fredags...

Jag blev modig och började leka med hennes hundar som är en sort med underull.
Då blev ögonvitorna så här läckra, gélé :-)



Det gör ont när hundar leker! Varför skulle annars Borthy tveka!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Aj, aj... stackars öga!

Och svar på din fråga... Det är en autoimmun variant jag har, det är kroppen själv som börjat producera fel thyreoideahormoner. Har ingen aning om varför, jag har ingen ärftlighet. Det är väl otur helt enkelt, vissa får cancer utan att veta varför. Däremot har jag alltid haft teorin om att det inte kan vara nyttigt att ha bott i värstaTjernobylnedfallet hela livet... Radioaktivitet påverkar ju också sköldkörteln.

Kram och ha en fin måndag!

2011-05-23 @ 07:24:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Glömde säga att du var superfin i nya klänningen!

Kramar!

2011-05-23 @ 21:39:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Va snygg klänningen var på!

Än så länge ser det ut att bli skitväder i helgen, tråkigt. Har du fått ledigt?

Kram

Mia

2011-05-24 @ 07:33:16
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0