Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Shoping och silvertejp!



"Någonting from Hell" vädrades ordentligt i fredags kväll.
Tänk vad lite silvertejp och några hästar kan roa stora starka karlar!



På lördagen efter en längre sovmorgon åkte jag och JR av en slump till Adidasbutiken i Hammarby sjöstad.
Vi skulle bara kika lite och det visade sig vara ordentlig utförsäljning så vi kom hem med detta lass med kläder och skor till oss själva och barnen för nästan inga pengar allas.
Sådan shopíng gillar vi!



I går måndag var det segt att komma upp till jobbet och det höll i sig hela dagen.
På kvällen efter att jag varit med E hos tandläkaren beslutade jag mig dock för en springtur som piggade upp mig rejält!
Blev 7 km på 42 min. Kändes toppen!

Har nu 3 par löparskor som jag skiftar emellan för att sprida ut belastningen på tår och naglar.
Tror det är en bra lösning.
Om jag bara springer under 5 km känner jag inget men vid längre rundor belastar det så det blir blånagel på långtån med ett par skor, blodblåsa på kärringknölen med ett par andra och blåsa på ringtån med det 3:e paret.

Bara att skifta alltså!
 Känner i övrigt inga krämpr alls vilket är underbart!

Nu sitter jag på Mc Donalds inne i stan med en kopp kaffe och väntar på att få gå till min allergidoktor!
Strax dax. 
Därefter lite shopping i vårvädret!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj det kallar jag shopping! Tror att du får hoppa Ikea denna månad ;)

Öppna en motorhuv och blotta en ball motor och männen drar sig dit som flugor. Mycket talande foto.

Kram

2011-05-17 @ 11:18:38
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0