Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Görgen med J? Nä det måste vara fel...



Så här fint gick solen ned när jag åkte till jobbet igår kväll. Tog kort med mobilen när jag körde :-)


Först ett litet extra positivt meddelande till far min.
Jag har lågt kolesterol nu!

Jag hade ju åt det högre hållet på senaste kontrollen, jag fick ju kolla det då vi har högt i släkten.
I dag hade jag:

fP-Triglycerid 1,2
P-Kolesterol 5,5
P-HDL kolesterol 1,9
fP-LDL kolesterol 3,0
fP-LDL/HDL-kol (kvot) 1,6

Som jag uppfattar det är det bra värden?!



I helgen som var har E varit bortrest med en kompis medans JR och och A har mekat frenetiskt.
Racerbilen är nu tillfälligt i ett annat garage och in i vårt garage har nu JR´s gräddvita S2a kommit.
Den är under huven relativt racer den också men rena rullatorn jämfört med "Någonting from Hell".



A har verkligen brilljerat!
Inte trodde jag han kunde meka men han plockade isär minimotorcykeln som inte fungerat på länge och kommer troligen och tyvärr få igång den inom kort.

Jag..vad har jag gjort då?
Inte så mycket. Jobbat natt.

Jag sprang från Kungens Kurva både igår och i dag.
Kroppen känns väldigt stark och pigg vilket är roligt. Tror faktiskt aldrig jag varit i så bra kondition som nu.

I dag fick JR ett brev på posten där de stavade hans namn "Görgen"
Ha ha ha...vad vi skrattade!
Ingen i hela sverige heter Görgen men många verkar tro det!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag frågade faktiskt innan jag tog däcket och så planterade jag ju en Kärleksört.

Hade du lagt om kosten för att sänka kolesterolet?

Kram

Mia

2011-05-24 @ 07:47:07
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

I morgon,torsdag, åker man till Nyköping och får sej en skrapa.Brrrr.....

2011-05-25 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0