Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Blivit med A3:a!



Ja ha! Då var det kört igen!
Jag sålde ju A6:an, Allroaden som jag tyckte var för stor och ...inte vad jag ville ha i förra veckan till samma pris som jag köpte den för i somras.

I dag köpte jag den här.
En väldigt mycket klenare och mindre men nyare bil.
En Audi A3 1,6 sportback -05:a.
Den låg ute för 78.000 kr men superprutaren Borthy fick ned den till 68.000 kr!

Den känns faktiskt jättefin på alla sätt och att den är mindre passar mina behov väldigt mycket bättre tror jag dessutom blir det billigare om den måste lagas.

Shit vad smutsig den var när vi skulle titta på den!
Tror aldrig den fått sig en motortvätt eller blivit tvättad i dörrar mm.
Förstår inte att folk inte fattar att de kan få mer för bilarna om de är rena?
Detta gav mig starka skäl till prut :-)

I morgon ska den få sig en omgång som kommer heta duga och därefter skall den glänsa och få åka in på service!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyyyyyyygg! :) Grattis till fin bil och bra prutat!

2011-11-28 @ 08:04:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken snygging! Grattis!

2011-12-01 @ 09:00:58
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har inte tittat in här på ett tag. Härligt med bullbaket och enormt fin bil! Jag skulle nog photoshoppa bort registreringsskylten om jag vore som du, för det går att spåra adresser mm med hjälp av bilars registreringsnummer.

För övrigt är du alltid så härligt energisk och positiv!

2011-12-03 @ 18:58:19
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0