Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det är inte lätt att vara kvinna en gång i månaden!

Igår var jag helt ur gängorna.
vet inte varför.
Kände mig orkeslös och nere, grät stora krokodiltårar.

...Kan ju hänga ihop med sänkta kaloriintaget och mens...

Man är bara svag och vill gråta.

Vilken tur att det är en ny dag idag och alla sådan känslor är totalt borta!

I dag känner jag mig glad och pigg, inte så hungrig utan motiverad att köra på med Viktväktarna...deras köpematlådor är galet små men det gör att jag äter långsamt och de är faktiskt riktigt goda.
I övrigt proppar jag i mig frukt vilket är tillåtet enligt strategin.

Igår kändes det som om min renovering stod still och allt jag gjorde blev fult...och jag kände: jag orkar inte!

I dag känner jag mig ånyo motiverad att efter jobbet åka hem och spackla, slipa och måla!

Igår innan eftermiddagspasset på jobbet var jag i väg och tittade lite i affärer.
Jag såg mig själv i speglar och tyckte att jag aldrig varit fetare och fulare.

I dag är jag ånyo bara vanligt vanlig igen och kommer med lätthet i de vanliga brallorna på jobbet så  gårdagen kan väl sammanfattas med...SKIT!

Det är inte lätt att vara kvinna en gång i månaden!

Kommentarer
Postat av: Mor

På den tiden jag var "kvinna en gång i månaden" så kommer jag ihåg att jag tyckte ALLA VAR SÅ JÄKLA DUMMA! ALLA! Då förstod jag vad som var på gång!!! NU är alla snälla! FNISS!

2011-11-24 @ 15:43:10
Postat av: [email protected]

Hua, krokodiltårar!!

Men ganska skönt efteråt :)



Nu går jag snart in i pms träsket..



Ses o hörs och trevlig första advent/ Syrran

2011-11-25 @ 16:25:53
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Camilla

PMS är ingen höjdare... :( Hoppas att du bara blir snyggare för varje dag nu igen. :) Jag tror att vi är lite synkade du och jag, jag kör nämligen också en hel del Viktväktarns den här veckan. Deras små pizzor är ju fantastiskt goda. :)

kram!

2011-11-26 @ 10:38:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0