Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag sliter vidare med hallen! Ska blogga h...

imag2721 (MMS)

Jag sliter vidare med hallen! Ska blogga helgen som var så fort jag får tid att sätta mig vid datorn. Idag onsdag är jag ledig och jag gick upp tidigt. Efter frukost sprang jag 4 km i den nollgradiga morgonen. Skönt att vara igång igen! I övrigt är det mest jobb och renovering som jag pysslar med. Just nu skrapar jag och sliter de gamla tapeterna från väggarna. Det tar sin tid men nu kör jag på i hela hallen. Man kan inte göra nytta jämt, nu ska jag mig åka och titta lite i affärer!


Kommentarer
Postat av: Mor

Va' söt Du är på senaste bilden!



http://www.solbackagolf.se/solgk.html

Läs om julklappstips på denna hemsida. Kan det vara något till julklappstips till pojkarna från oss? Vet ju inte om dom spelar så mycket golf att det är lönt?

2011-11-09 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0