Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tar en kaffe och funderar...

imag2977 (MMS)

Tar en kaffe sittande på min hemmagjorda bro för renoveringen i trapphuset. Det är helt tyst i huset. Fötterna på ledstången. Vill sätta igång nu, funderar på var jag ska börja.... Klart och tydligt för mig blir att jag inte vill spilla mer energi på att vara en bricka i ändras spel. Jag ska skärmar av mig från energibovar! Jag är så jäkla naiv! Var är mina krafter? Det som ger mig energi är kärleken o glädjen med JR och barnen, vänner, att motionera och att pyssla hemma och då gärna med renovering. Att skapa något är fantastiskt kul! Dax att slipa spackel och glädjas! I kväll har jag och JR myskväll bara vi, det är glädje och energitankning!


Kommentarer
Postat av: Maria

Bra tänk med tjuvarna!!

Sköna tofflor!



Trevlig advent, syster!

2011-11-27 @ 11:23:18
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0