Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Som sagt...gulnad plast...kräks!



Heter det skomakarens ungar...?
JR var lite imponerad av mig att jag fixat detta när han var på jobbet.

I vårt hus har vi ju inte kommit så långt med ventilationen än. Vi har ju köpt saker för mången tusen till ett helt nytt ventilationssystem men det är ju lite kvar till det skall sättas in.
På "min toa" hittade jag dock denna skönhet som skulle vädra ut mina fisar....



Vad ska man säga? Den har gjort sitt jobb men nu ser det stopp ut!

Jag gick lös med dammsugaren och rensade den klena men befintliga ventilationen från detta!



JR säger att det är ett bevis på ATT ventilationen fungerar när en ventil ser ut på det sättet :-)



Som sagt...åh vad snyggt med vit ren plast!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt snyggt med både toahållare och ventil! Att du vågar och orkar! DUKTIGA du!!!

Har ni bokat Thailand, eller inväntas reskassa först?

2011-10-30 @ 09:28:01
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0