Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

När det är morgon en ledig dag...

...då känner man sig oövervinnerlig!
Man har massor av tid!

Men den känslan försvinner succesivt under dagen.
Hur blev det så här? jag som skulle hinna så mycket...



Fan, jag måste bli bättre på att njuta av att ta det lugnt.
Men vem skall då göra  alla måsten och ta ansvaret för det som är mitt liv?

Åh vilket problem... spik i foten...
Tänkt för 100 år sedan...då hade man inte ens tid att grunna på sådana här löjliga saker...då var det bara att bita ihop och jobba, göra rätt för sig för sin plats här på jorden.

Nä...nu skall jag tapetsera. Det är roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, varför ska det vara så svårt att sitta stilla och bara vara? Jag har nog spinnat lite för mycket, känner av mina fotleder. Får ta och vila från löpning och spinning några dagar. Till helgen hoppas jag att det är så pass varmt att man kan ta ut riktiga cykeln för en riktigt lång tur. :) Bara en månad knappt till Tjejvättern. Fy! När har du ditt första planerade lopp? Visst har du anmält dig till något?

Kram!

2012-04-25 @ 09:39:32
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Maria

Börja med och sätt ett mål, de kan du men detta mål är skall vara tex Nu i en timme ska jag ligga på sängen och läsa en skvaller tidning eller något dyligt. Och du ligg kvar. Ljudbok fungerar bra. Syftet är att vila hjärnan

Lycka till och du ställ inga krav på dig. Bara vara, känn efter det är en annorlunda känsla.

2012-04-29 @ 21:37:57
URL: http://inhyacinthomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0