Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Varför är det så svårt...

Efter gårdagen studiedag somnade jag sött i JRs knä efter Lets dance.

Idag är det jobbardag på firman.

Jag sitter och funderar på hur skönt det skall bli att springa efter jobbet i eftermiddag men min kropp är inte lika inspirerad.

...Huvudet har även planer på att måla/renovera eftersom jag måste komma frammåt...

Huvudet säger till mig att det är lördag också och att jag borde åka och handla och laga något gott (men samtidigt nyttigt) till middag för familjen....samt mysa med dem framför tvn.

Vad kommer resultatet av mina planer att bli?
Egentligen vill jag bara lägga mig och sova middag efter jobbet....

Jag vet att jag får energi om jag tränar.
Jag har skärpt till mig från igår med maten och det känns bra...eller ska man säga nödvändigt.
Livet är en strid mellan överjaget och underjaget.... eller vad den där jäkeln i mig som bara vill sova och äta heter.

Kommentarer
Postat av: Maria

Handla god mat och mys med familjen.

Kul att du hittade till mig.

Hörde att du hade hjälpt Mia med steg i vänsterkanten, hur gör man?



2012-04-21 @ 18:19:18
URL: http://inhyacinthomaria.blogg.se/
Postat av: Mor

När man rensar elkablar från plastöverdrag (min blogg) så "sprättar" man lite med kniv för att få fram innerliggande kablar och när då man är lite för ivrig och har bråttom så slinter kniven plötsligt och blodvite uppstår.Jag är en oskolad hemmaelektriker men har klarat det ändå ganska bra.

2012-04-21 @ 19:54:31
Postat av: Camillas dagar

Tack söta du för kommentaren hos mig. :)

Hoppas att du får lite mer tid och energi till att träna igen, man får så himla mycket mer energi av att träna och så älskar jag de där fina endorfinkickarna efteråt.

Kram!

2012-04-21 @ 21:37:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0