Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En dag för hälsan och återhämtning!



Mamma, så här ser det ut på vårt gym! (ivarje fall i ett hörn av det)

A gör PRAO där denna vecka så när jag körde honom dit i morse till kl 9.00..... (efter att jag bakat tårta till kvällen då vi skall fira JR som fyller år :-)
....så passade jag på att ta ett litet träningspass när jag ändå var där.

Det var helt tomt där så jag hade gymmet för mig själv.
A fick ta lite kort :-)



Mamma...om du undrar vad "dips" som jag tjatar om är så är det den uber-jobbiga övningen som korten ovan visar.

Man liksom lyfter sig själv....

Sedan sprang jag 4 km på bandet och det var precis lika tråkigt som vanligt!
Tog idag 22,43 min.

Igår sprang jag utomhus trots att det var minus 8,5 grader, det  var det underbart!

...Löpband är liksom menatal träning...att stå kvar och bara fortsätta!



Sedan gjorde jag något efteråt jag aldrig gjort.
Jag provade gymmets massagesäng.
Den var helt grym!
Som en ångvält knådade den mig brutalt i 30 minuter!



Som sagt...gammalt kött ska bultas!
Åh vad svettig och fin jag var :-)
Knallröd i snoken!

Sedan unnade jag mig bastu och dusch.

När jag kom hem åt jag lunch och sedan somnade jag som en baby i 2 timmar! Skönt, det måste jag väl få godkänt för angående att ta hand om sig själv!

Kommentarer
Postat av: Mor

Läst och förstått! Exakt vilket datum fyller J år? Kan vara bra att försöka komma ihåg ett datum. "Kära Far" brukar ju gilla sånt.

2012-02-07 @ 22:12:12
Postat av: Mor

Läst och förstått! Exakt vilket datum fyller J år? Kan vara bra att försöka komma ihåg ett datum. "Kära Far" brukar ju gilla sånt.

2012-02-07 @ 22:16:54
Postat av: Maria

Bra kämpat!

Bha!! Massagesäng!?! Jag konkurensen är hård...

Nä, det låter sköööönt :)

2012-02-08 @ 09:59:54
URL: http://www.marialivet.se
Postat av: Mia

Där gav du mig en idé. På kontoret har vi faktiskt en massagefåtölj. Man skulle kanske avsätta ett par minuter . Den är super men man glömmer bort den.

Du är verkligen superduktig att träna. Två mål redan avklarade och februari har bara börjat!

Kram

2012-02-08 @ 13:58:24
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0