Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag kör vidare...



Satan i gatan vad jobbigt det är att spackla och slipa hela tiden. Nu tar det verkligen emot!
Men...jag kör vidare!
Jag segar mig framåt och snart lutar det åt att det blir ett par väggar tapetserade!
Inte riktigt än men innan vi åker på semester hoppas jag en liten bit skall vara klart så man kan gå vidare sedan när vi kommer hem.
 

Alltså...jag bredspacklar hela jäkla väggarna, hu vad hemsk det är!



I torsdags när jag var ledig flydde jag spacklandet och åkte till IKEA.
Inte för att jag behövde något utan för att jag behövde en tallrik köttbullar med mos och lite lugn och ro, bara gå runt och titta och ...bara titta!



Sedan slutar det som det alltid gör..någon tuselapp fattigare på ljus och servetter.
Köpte bl a en byrå bara för att den var billig... och lampor till grabbarnas tv-rum...men det behövdes ju...
Och lite blåa ljus med silverfärgade ljusstakar....men det behövdes ju också!

I fredags bedrev jag undervisning i barn-A-HLR för kollegor och när jag kom hem från det var det barnledig helg med biffmiddag och sedan efterföljande filmkväll under varma filtar i soffan då termometern ju vandrat nedåt 20 grader minus de senaste dagarna utomhus och även smittat av sig lite på inomhus.

I lördags var vi en sväng på gymmet och tränade och sedan var det renovering och sedan efterföljande filmkväll igen.

Mysigt och helt i min smak!

Söndagen blev bara lite springning på löpbandet innan det var dax för firman!

Kommentarer
Postat av: Mor

Om jag inte har sagt det tidigare så säger (skriver) jag det nu: Gardinerna i grabbarnas TV-rum GILLAR JAG VERKLIGEN!Dom är liksom "uppkäftiga" på ett läckert sätt och passar så bra där dom sitter.

2012-02-06 @ 19:28:35
Postat av: Mia

Tänk vad servetter och ljus är dyrt! Det är inte klokt ;)

Nästa sväng får vi ta tillsammans, jag glömde ju faktiskt att köpa servetter sist!

Kram

2012-02-08 @ 14:08:09
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0