Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:5!

Löpning 2012:
66.64 km.

Ärligt talat...jag är sjukt stolt över mig själv denna veckan!
Tagit 2 "personbästarekord" och tränat riktigt bra!
Fått MVG för insatserna av JR och en kollega sade i omklädningsrummet i dag på firman att jag började se väldigt vältränad ut!
Tar jag som bra betyg!



Måndag 30/1:Sprang 4 km på löpbandet på 23.30 min.

 

+ 5 min med appen "Dayli abs" och 5 min med appen "Dayli arms".

Tisdag 31/1: Sprang 4 km på löpbandet på 23,32 min.

+Plankan 5 x 1 min.

 

Onsdag 1/2: 30 "riktiga" armhävningar på tårna i en följd! Nytt personbästa!

Torsdag 2/2: Sprang på gymmet 4 km på löpbandet på 24 min + 10 "rullar" med "elaka rullen".

Fredag 3/2: Vila.

Lördag 4/2: Gymmet bröst och mage 45 min.

Inledde med dips och jag klarade otroligt nog 6 st godkända på raken! Mitt mål för 2012 var ju 5 st då jag nätt och jämt klarat 3 förut och som allrs bäst 4 st.

Söndag 5/2: Löpning löpband 4 km på 23,39 min.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag säger bara....PHUuuuuu!

Men egentligen är jag riktigt stolt över att Du gör allt detta. Själv är jag alldeles för LAAAAT att ens tänka tanken......men så ser man ut som man gör. Men glaaad jag är ändå!

2012-02-05 @ 21:19:14
Postat av: Camilla

Herregud, säger jag avundsjukt från förkylningsträsket!

Vad är elaka rullen?! :)

Kram!

2012-02-05 @ 22:48:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0