Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vill bryta stressen jag hamnat i.

Jag upplever stress.
Jag har inte kontroll och är inte riktigt ifas.
Jag har inte min vanliga energi och kraft och ju mindre jag hinner som jag borde ju mer tar stressens förlamning överhanden.
 
Jag orkar inte ta in vad folk pratar om och det gör ont i kroppen av spända muskler.
Susar i huvudet.

Disharmoni!

Jag hatar att inte ha kontroll och inte ligga steget före i mitt organiserade liv.
Jag är urkass på stress.

Plötsligt skall vi åka på vår efterlängtade semester och papper och packning samt städning är inte klart.

Mitt i detta för mig oorganiserade dör Ruffa, JR har svår tandverk i flera dagar och akut-rotfyller med allt vad det innebär.
A och E är sjuka och jag själv är bara stressad och får inget gjort.

Jag jobbar ju 3 nätter nu, nu precis innan resan och sover illa på dagarna och får minimalt gjort.

BLÄ!

Vill bryta det här och få tillbaka glasklara tankar och lugn puls med livsglädje!

Fan...jag är hysteriskt stressat rädd för att flyga också....har haft mardrömmar och ångest för det det senaste halvåret.

Vad är det med mig?

Jag har försökt att springa för att liksom släppa stressen och nollkallibrera men kroppen blir så trött så jag har inte orkat resa mig ur soffan och göra något vettigt.

Måste nog åka iväg på semestern och sova något dygn innan man blir vid sunda vätskor.

Ps. Mor, Far och syrran, S och O och övriga nära anhöriga som kan tänkas behöva komma i kontakt med oss när vi är borta...
JR tar med sig sin telefon!

Kommentarer
Postat av: Mor

Har läst din blogg flera ggr och jag undrar när den da´n kommer då Du får in i din söta skalle att livet kan inte hela tiden gå i tvåhundra km.....Rätt som det är säger kroppen stopp och jag är rädd att Du kanske är där. Likheten mellan Du och "Kära Far" är kusligt lika.

Jag är oxo flygrädd och har därför aldrig utsatt mig för det igen.Flög till Gotland en gång på 60-talet. Men vackert var det och överlevde gjorde jag och kanske har ångrat lite att jag inte vågat igen.

"Kära Far" och jag kommer att åka upp ett par ggr till erat hus och kolla att allt ser bra ut och då går jag runt och känner i blomkrukorna om någon behöver vatten.

Hur det blir med dina från ser jag väl när jag hittar dem.

Hoppas oxo att Jörgen blir av med sin tandvärk för att ha ont är för jävligt och var får man hjälp med sånt utomlands?

Nu ska jag till frissan!

Höres.......

2012-02-22 @ 09:42:54
Postat av: Maria

Tack för dina tips ang renovering etc hos mej :)) Du är såå duktig på sånt!



Sooooooooov nu på semestern och ta en liten wiskeypinne på planet ;)



KRAM!!

2012-02-22 @ 13:15:08
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mia

Usch, låter inte alls kul. Håll ut! Snart ligger du på en sandstrand och lapar sol utan något att stressa till.

Kram

2012-02-22 @ 15:03:27
Postat av: Camilla

Det kommer att bli superbra bara du sitter på planet! Tänk vad ni ska boosta energi, värme, kärlek och mys!

Själv känner jag mig också lite haltv utbränd, fast vi bara ska till Mora.

Kram och ha en underbar resa! Duktiga du som flyger, jag kommer ju aldrig till skott...

2012-02-22 @ 22:12:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0