Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En sådan där oerhört kort dag.

Jag stängde faktiskt av telefonen när jag skulle dagsova idag.
Förväntade mig att de skulle ringa om D´s provsvar från vårdcentralen och att jag skulle förvirrat svara och ta emot dem utan att minnas dem sedan.

Sov som en stock till 16.00 då jag fick en puss av JR samtidigt som min klocka ringde.

Åt frulle och hämtade sedan E som skulle köras fram och åter till gymnastikträningen.

Under tiden han var där åkte jag till Kungens Kurva för att kolla priser och marknaden på Ipad som E vill köpa för julklapps- och födelsedagspengarna han fått av släkten.

När jag hämtat E från träningen gjorde D och jag gympa med hjälp av Apparna på telefonen, 5 min mage och 5 min armar med hantlar.

Sen sprang jag 4 tråkiga km på löpbandet på 23,30 min innan det var dax att snabbduscha och åka till nattjobbet.
Mer var det inte med denna dagen. JR slet som fasen i garaget.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har en iPad 2 som jag är mycket nöjd med. :) Köpte den av bonustjejens sambo, han hade knappt använt den. Trodde nog inte att jag skulle använda den sååå mycket som jag faktiskt gör.

Låter som en rätt skön dag. Skönt att höra att du kan ta det lugnt ibland du också. :)

Här är det täppt och växelvarmt i kroppen. Trök! I och för sig bra att jag fixar det nu, så är jag pigg till mina lopp i mitten och slutet av februari. 3 veckor kvar till Tjejvasan snart bara... och då åker väl ni till värmen?!:)

Kram!

2012-01-31 @ 07:49:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Jag tar fröna direkt från den slaktade tomaten.Alltså ingen torkning. Det funkade förra året och borde väl göra det i år också. Krukorna med dom nysatta fröna i ska stå svalt och så ljust som möjlig.ca 15 grader är lagom.Då blir dom kraftiga och inte så rangliga.

2012-01-31 @ 08:35:58
Postat av: Mor

Vi fick ditt MMS. Var snäll och tala om vad kalaset kostar.

Håller idag på att skriva brev och skickar bilder till Wanja.Bilden jag tog hos er blev inte bra att använda till vykort, men skrivit ut den på dator och skickar alltså snigelbrev med bilden i till W. Tackar på bilden med pratbubbla i för pengar E. fick.

2012-01-31 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0