Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Var ska detta sluta?



Igår kväll efter jobbet behövde jag verkligen slappna av.
Gjorde detta  genom att sy ytterligare en klänning.
Denna grönprickiga.
Den är inte lika giftiga grön som bilden blev och den blev min hittills bästa i passformen även om  inte det helt framgår av bilden.

Efter klänningssömnaden tittade vi på filmen Borat en gång till och skrattade mycket.
Det funkade som bra avslappning.
Mysigt att ha sönerna hos oss! Vi käkade glass och hade trevligt.

I eftermiddag skall kollegan J och jag åka till den stora sybehörsaffären och välja tyg som jag skall lära henne sy en klänning i.
Vi skall längre fram sitta hemma hos mig och paralell-sy.
Trevligt!
jag skall då passa på att sy en klänning på prov till väninnan N.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ser snart framför mig, ett helt rum i ert stora hus som blir walk in closet fylld av klänningar, som är sorterade i färger och mönster. :)

2012-05-23 @ 13:42:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Finns det kvar nåt tyg till mej i tygaffären??

Är hyllorna helt länsade..?

2012-05-23 @ 21:02:07
Postat av: Mia

Camillas ide med en walk in closet var inte en dum ide. Har du funderat på syjuntan? Skulle vilja bli smittad av lite Borthy-skapar-energi.

Även denna klänning var jättesnygg.

Kram

2012-05-24 @ 11:07:22
Postat av: Maja

Heja dig!

Kul att hitta hit. Det var tack vare sen "snackis" dina klänningar blivit:)

Duktig du är!



Kram //Maja från firman

2012-05-25 @ 14:10:42
URL: http://ettstegtill.outsideonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0