Väger in för nyårslöftet!



Invägningen igår på nyår var feta och plufsiga 58,9 kg!

JR tyckte dock att jag såg ganska tight ut i hullet men vågen talade sitt tydliga språk.
Nu blir det GI och hårdsatsning.

Måtten var ändå ganska ok...

Stegräknaren "nollade sig" så jag vet inte vad jag hade för steg den 28/12.
Som man ser har jag inte skött mig så fantastiskt under helgerna men nu, efter nyår blir det andra (inga) bullar av!

Nu ska jag bli smal (56 kg) och grymt vältränad!

Jag är pigg och mår bra så det borde gå att fokusera på viktnedgång, kondition och muskler!

Mia, du peppar mig att kämpa!
Om du bestämmer dig för en halvmara eller triathlon så är jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0