Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Regn, ja! Helt utan krav...nästan!


Sommarlovet börjar med regn. Det gör inte så mycket! Barnen ser helt nöjda ut att få vara helt ifred, fixa lite med sina saker, ingen som säger de ska skynda sig någonstans, nej vi bara myser runt lite här hemma denna morgon. Katten är den enda som är stressad, han har bara tagit en mus idag! Katt-astrof! Han far runt och sprider ut pappersinsmlingen, biter oss i hälsenorna, leker han är kattunge.... ja ni vet, sådant beteende!      image414
Själv känner jag att jag kan slappa och mysa med barnen idag, har inga krav mer än att jag ska städa för att jag vill det själv och det behövs verkligen! Nu sen frukost, omelett - mums! ( Jo tack, det går jättebra!)

Kommentarer
Postat av: majjanw

Hej!
Ja, vad härligt det är att "bara" strosa runt.
Sigge-kattunge?! Hihi, en gigantisk kattunge...Men jag känner igen beteendet från misse. Men hon har en protestaktion här hemma nu. Jag har köpt en annan slgs mat än den hon är van vid, för man fick en klösbräda på köpet. Men hon VÄGRAR äta denna mat- men sorry det finns ganska mycket av maten...
A skrev att han gärna vill smaka Mosters bullar framöver,idag ska jag baka och jag bjuder gärna nångång.
Ha en fin dag, så ses vi här på bloggen!

2007-06-14 @ 10:54:48
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Jo, han är kattunge nu, som sjutton! Ligger på rygg och mys-kloar!
Kan vi smaka mosters bullar i morgon? Ska du me till byn? Jag o ungarna ska ner några dagar! Vi kan lära pensionären blogga!

2007-06-14 @ 11:13:07
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: majjanw

Jobbar kväll imöra, ska till tandläkaren i morgonbitti.
Jobbar dessutom helg.
Blääää, jag skulle vilja följa med hem till byn...

2007-06-14 @ 11:55:38
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Men stackars Z! Du vet väl att det är extrapris även på kattmat ibland? *skojar bara*
Det är tur att det inte är så bra väder, för jag skulle till kolonilotten och har försovit mig så nu hinner jag inte. Tur va!

2007-06-14 @ 13:09:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: EsKa

Lite regn är bra för gräsmattorna...:-D

2007-06-14 @ 13:33:40
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Borthy till Monika

Vad menar du? Finns mus på burk? Fy farao att ha det yrket...att tillverka! Kanske Helge Frossmo skulle kunna lugna sig lite i fängelset om han fick smaka lite
Mus på burk??? Fatta att äcklet ska gifta sig igen.

2007-06-14 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0