Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Släktkalas i solsken... och fotbollen...


Här är jag med mina älsklingar, E och A. ( Blir lite bildbloggning idag men Pensionären måste ju få se när hon är en så trogen läsare!)

Här är Majjanw och sedana en bild på mina killar och deras kusin L!

Igår blev också jag med på en del bilder då Majjanw gick lös med min kamera... det är ju både roligt och tråkigt....

Som omväxling på makens släktkalas då vi alltid brukar äta grillspett blev det igår hajkbomber, var och en fick göra sin och lägga på elden och till det grillad baconinlindad fläskfilet med Tzatziki och kryddiga såser.

Till efterrätt blev det också mot principerna (vanlig jordgubbsgräddtårta) långpannetårta.

Riktigt riktigt trist var det att vi inte kunde ha fotbollskväll hos oss som seden bjuder pga att vi inte har kanal 9. När gästerna gått knallade vi ned till grannen och såg sista halvlek där. Jag är besviken som övriga fotbollsentusiaster över det som avslutade matchen.

I morse gratulerade vi maken på sängen med klarinettspel, sång och paket!
Nu ligger jag här på altanen i solskenet och bloggar... fast det är inte så lätt att se skärmen då solen är så stark!
Nu ska jag slappa några timmar innan det är dax att börja köra runt barnen på fotboll och kalas och diverse aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: Pensionären.

MYCKET trevligt med alla bilderna!!!

2007-06-03 @ 15:23:19
Postat av: majjanw

Tack för en trevlig kväll!!

2007-06-03 @ 15:49:56
Postat av: Gullefjun

Låter som ni hade en härlig kväll :)
Avis jag blir att du ligger där i solen, vill oxå!
Ha en bra kväll.

2007-06-03 @ 16:27:03
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Modebladet

Vilka finfina bilder! =)

2007-06-03 @ 20:56:35
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Jada

Vilken härlig dag!
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden...
Kram

2007-06-04 @ 09:39:07
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Kikar in å önskar en trevlig kväll :)

2007-06-04 @ 18:31:38
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Cyberspunken

Åhhh va nice =) kul med massa bilder, jag började denna morgon med att fira min dotter som fyller 15 år,(hon kräver jordgubbstårta hehe) du frågade vad jag gjort med hälsenan ... ärligt talat jag har ingen aning, detta är andra gången på typ 5 år som det blir så här, men det small till i vaden för ett antal år sen och jag tror något hände med senan då... men jag fått en remiss så jag ska nog kolla upp det =)
Hoppas att du haft en nice dag ... tjingeling

2007-06-04 @ 20:49:56
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: Borthy

Tack allas om tittat in med hälsningar, man blir jätteglad!
Till Cyberspunken: ( Vilket namn, hur hittade du på det egentligen? ;-D )
Jo, jag gillar bilder, speciellt att ta svartvita, har alltdid gillat att ta många bilder....kanske för att jag har ett kasst minne och vill minnas händelser, vet inte. Vilken otur du har med skador och sjukdom! Hoppas du får den fixad nu och sedan får vara frisk! Hur fixar man hälsenor???? Ha det fint så hörs vi!

2007-06-05 @ 07:27:30
Postat av: cyberspunken

Haha ja jag vet inte vad det namnet kom ifrån... jag har kallat mig för det på msn så länge jag kan minnas så folk blir galna om jag får för mig att byta då tror dom att jag ramlat bort från deras kontaktlista... cyber kan man väl förstå men spunk... tror det är efter Pippi Långstrump... =)
hälsenan.. jag vet faktiskt inte, läkaren mumlade något om att man ibland måste öppna och karva lite, jag slog dövörat till och slutade lyssna, det lät inget skoj, så jag sitter med remissen och vet inte hur jag ska göra, fast mitt logiska sinne säger att jag bör kolla upp det i alla fall, vilken dag som helst =)
Annars är jag frisk hihi

2007-06-06 @ 00:42:33
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0