Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Junitjej

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Människor som känner att de mår bra av och växer genom att trycka ned andra.
2. Modern Jazzmusik
3. Att äta sniglar och sådant


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. 5 stolar upp och ned på bordet eftersom jag ska "ta golvet".
2. Gitarren i sitt fodral ligger över stolarna.
3. 6 Iittala marimekko värmeljus-stakar.

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar
2. Dricker vin
3. Lyssnar på ljudet från barnen som spelar "Diamanten" sällskapspel.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Ständig personlig utveckling (det finns gott om utrymme....).
2. Leva
3. Berika och bejaka.


Tre saker jag kan:
1. Sy kläder mm bra
2. Se människors vackra före nackdelar.
3. Sjunga i tid och otid.


Tre saker jag inte kan:
1. Bygga på huset
2. Gå ned i spagat eller brygga ...längre tror jag?
3 Tyska och franska


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Ditt hjärta
2. Tystnaden och dina bästa vänner
3. Musik som får dig upprymd och lycklig.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Njuta av stillhet och lugn
2. Språk
3. Ta hand om mig själv


Tre favoriträtter:
1. Kött (blodigt)+ potatisgratäng och mycket vitlök, rödvin
2. Pappas kött
3. All annan god vällagad mat.


Vem vill vara med på utmaningen?

Kopiera, klistra in och ändra!

Jag utmanar: Majjanw, Kraka, JadaCyberspunken,  Gullefjun och EsKa om han vill?
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag lovar att återkomma. Måste lägga mig nu, blev så trött i badet och jag ska hålla i ett viktigt möte imorgon. Men vi hörs! *kram*

2007-06-29 @ 23:37:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Junitjej

Kul att du antog utmaningen!!
Jag förstod inte riktigt vad du ville ha hjälp med vad det gäller din blogg. Jag tycker sidorubrikerna ser ok. Vill du ha dem ännu mindre?

2007-06-30 @ 08:40:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: majjanw

Jag har antagit utmaningen!

2007-06-30 @ 09:59:00
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0