Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inte på städhumör!

Så är det helt enkelt! När jag försökte stänga av datorn efter förra inlägget så råkade jag börja kopiera Iron Maiden skivor i stället!
Jag försvarade det med att jag ville ha dem i köket på högsta volym när jag städade!

Sen blev jag hungrig och gjorde en jättestor omelett med bacon och champignoner kryddad med vitlöspeppar!

Katten vaknade av att Maiden spelade så högt och jag dansade och sjöng till att han fick tok spel och blev lång-katt mot diskbänken, trodde han var sugen på bacon, svamp och ägg?

Nä, serru katten, så långt har det inte gått än att du äter sådant! Nog för att jag har gått med på att det måste vara mus-smak på köttfärs eftersom han gillar det så mycket men därvid får det stanna!
Han har blivit en riktig liten tiggare!

Sen var jag ju tvungen att ta kaffe på maten och till kaffet brukar man ju sätta sig vid datorn en stund!
Som tur är har jag snart ärenden jag ska på så att jag måste bryta mitt idag hittills förfärligt slappa beteende. Skall städa som en galning i eftermiddag, jag vill det verkligen!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

He he... vår katt tror också att hon är en hund när det gäller att tigga fint... :) Hon pratar långa meningar då vi är i köket och speciellt om vi har skinka som pålägg. :)
Kram!

2007-09-18 @ 12:22:54
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: majjanw

Du gör mej RÖRD med ditt smicker!!!! Söta du!
Önska på du till julen :)
Ha det gott!
Ps, det är ju du som lärt mej det mesta om pimpningen..

2007-09-18 @ 13:25:04
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: malin

det är svårt att slita sig ibland! :)

2007-09-19 @ 19:00:57
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0