Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Skitsnack!

Jag vet inte riktigt hur det går till men det behövs så otroligt lite för att vi ska komma in på olämpliga ämnen vid matbordet på jobbet!
Alla har blivit så vana så det är ju inte direkt någon som far illa men hur blir det så kan man ju undra?

image712
I dag räcke det med att en fruktkorg stod på bänken och jag tänkte festa till lite så jag tog ett plommon ur den att ha till efterrätt till lunchen!

Direkt sade en arbetskamrat: Men oj vad gott det där ser ut...men jag kan inte äta det.
Sen följde ett långt samtal som resulterade i att det var gasproblematik efter plommonsnjutnung i hennes fall.
Samtalsämnet var då i fin högform och någon ådrog sig minnet av en text som sitter uppsatt på en toa här på firman som lyder:

Det är inte farten som dödar utan smällen.
Direkt översatt:
It´s not the fart that kills, it´s the smell!

image711
Sedan visade det sig vara allmänt känt hur en hallåa på SVT fisit i direktsändning som jag inte hade sett så jag blev ju genast tvungen att googla på detta och kolla upp det hela! Delger er här resultatet.

Trevligt fredagsfika på er, själv hoppar jag kakan och tar...ett plommon till!

Kommentarer
Postat av: Monika

Trevlig helg! Nu reser jag bort några dagar. Kanske har jag tur så det finns plommon där. Kram!

2007-09-21 @ 14:00:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Kjellinskan

Nä, stackarn! Vad hemskt...
Kram!

2007-09-21 @ 21:03:45
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0