Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Utmanad av Tierra!

Jag har blivit utmanad av min bloggvän Tierra idag!
Jag har också blivit flyttad till den nya bloggplattformen här i bloggrymden idag så jag hittar numera ingen knapp för hur man länkar???
Du hittar Tierra i min länklista!

Det passar väldigt bra att ta stöd i skrivandet av en utmaning i dag för jag har lite svårt att samla tankarna :-D

Tre namn du går under:
Mitt förnamn och dess förkortning.
Efternamnet på jobbet.
Mamma.

Tre saker som skrämmer dig:
Oj, shit....kan räkna upp tusen saker...
Försöker att alltid fokusera på dess motsatser, alltså sådant som ger mig trygghet och glädje.
Saker som skrämmer....
Avsked, ångest, ensamhet, olyckor, sjukdom, elakhet, krig, fattigdom.... att förlora det jag håller kärt...livet!
....Att livet är för kort och att jag slösar tid på fel saker.

Tre saker du har på dig:
Jag har mer saker än 3 på mig men förutom underkläder riktig "hemma-mys-kläder".
Uppvikta svarta mjuka joggingbyxor, svart mjuk munk-jacka, en vit tröjja under den.

Tre sanningar:
Hela min blogg är mina sanningar.
Jag skriver aldrig några lögner men en del saker måste man kunna läsa mellan raderna kanske, jag lämnar till exempel aldrig ut någon annan än mig själv och då bara till den nivå det känns rätt för mig.

Tre saker du verkligen vill ha: 
Det som alla vill ha....ett rikt och sant liv!
Kärlek, livskamrat, vänskap, hälsa, glädje, trygghet, mål och längtan.
Upplevelser.
Mening med livet. Räcker detta som svar :-D

Jag vill när den tiden kommer slira ned i graven, gammal och fullkomligt nöjd och tacksam med ett stort leende på läpparna!
Kan det gå utan att vara egoistisk? Jag vill ge allt jag kan på vägen!
Jag vill vara så stark och hoppfull resten av mitt liv att det går vägen!

Tre personer jag utmanar:
Camilla, Sweetmama och Neverkeso! Hoppas ni också vill!

Något är numer allvarligt fel i bloggen, all text verkar sitta i hop utan mellanrum och min profilbild och min design är borta...pust!
Hur gör man på denna nya bloggplattform? Någon som kan hjälpa mig? Det kanske löser sig av sig själv om ett litet tag. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ok! Jag antar utmaningen, och ska genast börja tänka ut mina svar.

2008-05-08 @ 20:24:46
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: A

Jag hade nog tur när jag flyttade bloggen. allt funkade med en gång och jag har alla funktioner =) Däremot har besöksantalet minskat drastiskt.

Hoppas du har en fin kväll.... Kram

2008-05-08 @ 21:39:04
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: amonym

Ler från öra till öra när jag läser vad du skrivit....kolla in mina svar.....



Det här med att byta bloggplattform verkar ju himla spännande......not!

2008-05-08 @ 22:38:52
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Camilla

Självklart antar jag din utmaning! Det får bli i morgondagens bloggning. =)

Men aaaaaaaaaaaah... så klart du skulle ha SMS:at mig eller ringt! =) Jag blir ju supernyfiken. Skicka ett litet, kort mail bara eller SMS...

Dina sista inlägg bara sprudlar av livslust, så... hm... jag tror nog att det hände något skoj där på kryssningen.

K R A M! ♥

2008-05-09 @ 08:41:55
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Helen

Hoppas allt ordnar sig snart med bloggbytet.

Så roligt att ni hade en trevlig o rolig resa.

Ha de gott i sommarvärmen o trevlig pingst.

2008-05-09 @ 15:58:59
URL: http://qristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0