Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 9!

Jag har ju faktiskt varit riktigt duktig denna vecka.
2 dagar på gymet + ca 20.000 steg om dagen!
Det måste nog sägas att jag faktiskt har vuxit in i en ny livsstil, det känns inte som någon uppoffring att promenera utan bara naturligt.



Måndag
: 22.243 steg.

Tisdag: 22.612 steg + 1 timme gym inkl 4 km springa på löpband 10 km/h utan stegräknaren.

Onsdag: 18.977 steg.

Torsdag: 15.032 steg + 1 timme i gymet inkl 2,5 km löpning på bandet (utan stegräknare i gymet).

Fredag: 23.517 steg. promenader i solen.
(Köpt en ny Silva stegräknare denna dag som jag provar ut paralellt. Den verkar pålitlig och bra men den var dyr, 400 kronor på Inter sport.)


Lördag: 20.674 steg.

Söndag: 17.205 steg.

Jag har ätit lite mer som synes av de röda staplarna den senaste tiden men jag går nästan alltid minus och jag behöver ju inte direkt tokbanta. (De gröna staplarna är min normalmetabolism. De blå är intjänade kalorier pga mina promenader.)
Jag har inte vägt mig denna vecka eftersom det varit "svullen-veckan" men jag tror jag ligger bra till! Målet var ju att väga 57 kg vecka 12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0