Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Julefrid som skön omväxling!


Nu jobbar jag dag igen.
Vi är lite barnlediga.
Snön ligger vackert vit och jag är klar med alla julklapparna.

var återstår lite städning inför julen men i det stora hela skall jag som omväxling inte ta ut mig utan mer mysa och sopa skiten under mattan!

Jag får väl släcka ned lite extra när släkten kommer och tända ljus så det blir extra mysigt så syns inte lite damm i hörnen!

Faktiskt har jag nog aldrig varit så här avslappnad och lugn inför jul som annars brukar vara en stor stress för mig!

Här skall här njutas!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv, det var jätte trevligt att ni kunde komma. Bilderna var underbara, längtar galet mycket. C är ledig hela veckan före jul så vi har det också lugnt. Speciellt jag som jobbar och bara skriver listor till Charlie med allt som ska fixas. Njuter av lyxen, vet hur det kommer bli när racesäsongen drar igång, då blir det ombytta roller.

Är fortfarande hostig så det är svårt att slå dig på tappa men snart så .....

2010-12-21 @ 19:11:30
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0