Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En trevlig ledig helg.

Jo...men det var nog lite PMS-låghet då i mitten av förra veckan. Fick nyss lite skäll av B1 eller B2 att jag är dålig på att skriva.
Nu känns allt toppen igen och jag är hög på att känna ordentlig träningsvärk i nästan hela kroppen efter att ha varit på gymet både igår och idag.

Helgen och förra veckan har generellt varit toppen om man inte räknar med att A i fredags när jag var på HLR-kurs bröt benet när han var i skolan. Stackars min stora lilla grabb!
J ringde mitt under kursen att A och han satt i en taxi på väg till ALB.
Det gick ganska fort där och det blev gipsskena direkt som på tisdag skall bytas till helgips i 6 veckor.
Nu är han invalodo och börjar lära sig att gå på kryckor.
Hoppas innerligt att det hinner bli bra till vi skall åka till Thailand.
Vore pest om han tvingas avstå bad och utflykter.

Jag har ju som sagt haft barnen denna vecka och JR har varit och hälsat på oss lite på kvällar och i helgen.
Det har varit trevligt och funkat bra för barnen, tror de har tyckt att det varit lite roligt.
I lördags var vi en sväng och handlade i Länna. Kul att göra saker tillsammans! Skönt och roligt att inte längre vara ensam i allt man gör.
I söndags var vi tillsammans på gymet som JR går på. Jag var lite nervös att inte vara på hemma-arenan och att kanske inte vara direkt perfekt i gymsammanhang men det var bara supertrevligt och gick så bra så. 
JR hjälpte mig med övningar och jag pushade honom att springa så att han nu har träningsvärk vilket glädjer mig!
JRs dotter kom också på besök till mig och barnen på söndagseftermiddagen. De fick lära sig att sköta marsvinen och göra rent i buren då de ska vakta flickorna när vi är i Thailand.

I dag måndag tog jag och A lite sovmorgon efter att jag skickat E till skolan. A är sjukskriven till efter han fått det riktigt gipset.
När jag sedan vaknade åkte jag till jobbets gym och körde i nästan 1,5 tim med JH.
Jag var totalt slut i bukmusklerna sedan dagen innan och nu sitter jag här helt svag i hela kroppen.
I övrigt blev det inte så mycket mer gjort idag.
Barnen var hos mig till kanske 17.30 innan de skulle till pappa J. Nu har min nattjobbsvecka dragit igång.
I morgon tisdag skall jag ta en behövlig gympaus!


Kommentarer
Postat av: Mor

Är inte så mycket för att kramas men ge A gärna en stor kram från mormor och morfar.Så eländigt att bryta benet. Det har jag aldrig gjort.....hittills.

Snart är det väl E-kalas oxo, va? Med presenter å sånt?

2010-01-19 @ 10:27:58
Postat av: sweetmama

Vad kul att träna tillsammans. Och att du inte skriver....gissar ju att du är upptagen med annat ;o)

2010-01-19 @ 11:30:04
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mmm, ditt liv låter verkligen perfekt just nu - men stackars A!

Hoppas att han kurerar sig till resan, så att han kan bada.

Träna lugnt! Själv är jag ju grymt och djupt fast i skidträsket. Najs! :)

Kramar!

2010-01-19 @ 19:09:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0