Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nystart på Tappa.se!


Jag jobbar idag igen och jag lyckades faktiskt sova bra i natt, kom i säng i tid efter kvällsjobbet och upp när jag skulle i morse. Det är ju sådant man är orolig för när det varit andra vanor och semester, att man inte ska kunna sova och inte kunna komma upp.
Det känns inte så hemskt som jag befarade att börja jobba, snarare som ett löfte om att vi nu går imål med vårt hårda arbete på hemmafronten och att vi nu går mot ett bra normalt liv, det som vi längtat efter.



I kväll är vi bortbjudna på middag men i nuläget är det osäkert om vi kommer iväg då JR vaknade sjuk i morse.

Vi har nog helt enkelt kört alldeles för hårt med allt renoverande och flyttande den här sommaren, nu säger kropparna ifrån.
Dax att lyda och börja dra ned på tempot.

Förra veckan inköptes lite nya vitvaror hemma då befintlig frys och kyl var för små och tvätt och diskmaskinen hade sett bättre dagar.
De nya har stått till sig och jag känner att det börjar bli dax att börja installera dem i hemmet, det kan jag ju pyssla med så smått hemma till kvällen om det inte kan bli någon middag hos vänner och JR ligger sänkt.

I värsta fall kan jag ju titta på TV och slappa också :-)

Ett annat alternativ kan ju vara att leka med lite nya kort och färger här i bloggen, piffa upp den lite. Blev ordentligt inspirerad av syrrans nya fina blogg!

Det känns ändå som om det är ett bra tag kvar tills jag har så pass mkt ordning i livet att jag kan sitta och leka med datorn.
Borde väl träna idag också men, nej...inte idag, jag behöver vila mig!



Nyss ätit Sushilunch med kollegan CB. Då bara hände det inom mig!
Jag kände att nu vill jag gå med i Tappa.se igen! 

Jag vill börja med stegräknare och göra statestik av min träning och kost igen!
Jag vill få tillbaka struktur!

Jag längtar efter promenaderna! Jag ser framför mig de sköna promenaderna som hösten erbjuder!
Syrran, hänger du på lite när du har tid framöver? (Bilder tagna från Tappa.se).
Jag börjar räkna steg, mat och registrerar från och med i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Kraka

Vi kanske kan boka in lite promenadtid i höst? Vore kul att hinna prata och promenader är ett bra sätt att umgås.

2010-07-31 @ 14:36:28
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Thomas

Hej !



Long time - No see ;-) Tittar förbi och lämnar ett litet avtryck som livstecken. Det verkar ha hänt en hel del för dig också och jag hoppas att allt är bra. Take care !



Vänliga hälsningar, Thomas

2010-07-31 @ 19:51:03
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag tyckte också att det var rätt skönt att börja jobba igen, just för att få lite ordning på vanor och så...

Vi har varit uppe halva nätterna och sovit halva dagarna under semestern och knappt motionerat alls.

Lycka till med stegräknandet!

Trivs ni i nya huset?!

Kram!

2010-07-31 @ 20:34:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0