Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fin höst nu.

I söndags satt jag vid matbordet med resten av familjen. Plötsligt ser jag att det ser så underbart vackert ut med den lila orkidén mot de gula löven utanför.
Jag tar ett kort.
Sen var det inte mer med det.
När jag sedan jobbade natt och gick in en sväng och läste hos syrran fanns där exakt samma bilder! Hon hade sett samma sak hemma hos sig fast hon tog lite vackrare bilder! :-)
När jag nu går in hos henne idag på hennes blogg ser jag att även hon har ny bloggdesign!



I dag har jag ledig dag efter att ha jobbat nätter. Blev sittande här vid datorn en stund. Tyckte min blogg var så mörk och dyster så jag ljusade upp designen lite. Inte helt klar än men en början på lite nytt.

I helgen hade vi besök av Mia och hennes familj på en Tacokväll. Det var mysigt! Äntligen kan vi göra lite sådant igen!
I helgen gjorde jag dessutom debut i garaget, jag monterade av locket på en Audi S2:s oljetråg och fick bort oljesilen.
Nu skall det bara rengöras och monteras in i en annan ....mojäng!
...Inga bildbevis finns men jag lovar...Det är sant!

Nä, nu ska jag ut på byn och titta i affärer, bara gå och njuta av den lediga dagen!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, underbara färger är det nu på hösten och även vi har vackara färger i köksfönstret ut emot dom gula träden. Njut på bara med den lediga dagen! Titta gärna sen på mina bilder via mail.

2010-10-13 @ 10:52:06
Postat av: Mia

Du är helt otrolig! Ska du lära dig mecka!! Får dåligt samvete. Har inte ens hälsat på C mer än ett fåtal gånger i garaget och då är det knappast för att hjälpa till.

2010-10-13 @ 10:56:14
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: syrran

Systrarna lika!! ( ibland..)



Fint med vitt!!



Shoppa loss!



Kram

Postat av: Camilla

Vad fint det har blivit här. :) Jag är urdålig på att greja med bloggdesignen... men den jag har får hänga med. :)

Och jag är likadan faktiskt. Hänger gärna i garaget och pysslar. Det är också helt sant.

Häftigt att ni tog nästan likadana bilder, du och din syrra.

Kram kram!

2010-10-13 @ 15:10:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0