Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Torsdag kl 15.00 låter som musik i mina öron!

Det händer inte så mycket just nu.
Vi  räknar dagarna till torsdag kl 15.00 och vi KÄMPAR PÅ!!!!!

Nu i helgen som var tömde vi utomhusförråd i JRs gamla hus, tömde totalt och åkte till tippen...och till tippen...och till tippen!
Befriande att slänga skräp!
Det känns som om vi är "du" med de som jobbar på tippen nu, vi hänger ju där ganska ofta. (Fast de är mest arga på oss eftersom vi alltid kommer med sista lasset 1 minut innan de stänger!)

I dag när jag vaknade efter nattjobb åkte jag och hämtade D (JRs dotter) i skolan och så åkte hon och jag till deras gamla hus och mötte upp JR som åkte dit direkt efter jobbet.
Han hann med en vända till tippen innan vi kom...
Vi tömde garaget på det sista och tvättade fönster, väggar och golv där inne.
Det blev middag på Mc Donalds. (Det är ju verkligen lysande när man håller hälsosam diet!) Jag åt i varje fall minimorötter och drack lightläsk till burgaren.

Sen var det bara att ila till nattjobb igen efter en snabb dusch hemma.
Vårt eget hem förfaller i nuläget eftersom vi prioriterar att bara få klart JRs gamla hus.

Torsdag kl 15.00....det låter som musik i mina öron!
Då lämnas nycklarna över till nya ägarna och vi ska få tillbaka ett underbart liv!

Vi sade i dag...vad jobbigt det har varit....men vad fint det har varit att göra det här projektet tillsammans, vi har haft mycket kul och lärt oss mycket och växt ihop av det.

I helgen pratade vi om att JR som faktiskt kan det här med träning väldigt bra skulle bli min PT lite mer seriöst!
Han kan ju inte själv träna som han vill pga skador men han kan ju träna mig!
Vi sade att vi skulle börja i dag måndag...
Men vad fasen, det finns ju ingen tid i nuläget!
Vi fick tyvärr krypa till korset och besluta oss för att startskottet går på torsdag! Han har lovat att vara riktigt hård och svår mot mig! (Observera att det är mitt önskemål och inte hans att han ska träna mig. Jag tycker, har man en PT i familjen så ska man väl få dra lite nytta av den :-)! )

I dag måndag har jag ändå steppat på rätt bra i min vardag och fått i hop dryga 20000 steg! Inte illa.
På Onsdag ska jag äntligen få gå till doktorn och göra pricktestet. Se vad jag är allergisk mot. Längtar efter att få ta mina allergimediciner igen! Det tar knäcken på mig med allt nysande!
På onsdag skall även JR få gå på undersökningar och jag kommer följa med.

Tisdagen och onsdagens kvällar kommer annars vara fullbokade av slutstädnigen inomhus i JRs hus.
Jag glömde en sak. Vi hann faktiskt med att gå på fest i lördagskväll också. Vi var bjudna av CB och T för att fira T som fyllde år. Syrran var snäll och vaktade barnen. Tack M!

Kommentarer
Postat av: Mor

Pekfingerkli i huvvet. PTH och PTV vet jag vad det betyder men vad fasen är PT????

2010-09-28 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0