Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Har äntligen blivit en kvinna med ett intresse!



Igår hade jag ledig dag.
Jag gick upp tidigt med övriga familjen och satte genast fart med att städa undervåningen och till Marsvinen.
Med frukost och allmänt sådant man fixar med var jag klar med städningen till 11.00.

Knöt på mig gympadojjorna och hoppade upp på löpbandet och betade av 3 km på 17.54 min. Gick lättare redan. Skall dock inte öka hastighet eller sträcka än på ett tag. Nu gäller det att öka långsamt och inte springa in i motionsväggen.

Efter en snabb dusch åkte jag till Kungens Kurva för lite shopping.
Hittade bland annat silverfärgad akrylfärg!

Mötte 2 kollegor i Skärholmen som jag åt lunch med, en trevlig överraskning!

KL 15.00 hade jag en tid att passa men efter det bar det av hemåt!
Äntligen hemma kunde jag inte hålla mig utan målade ytterligare en tavla under kvällen!
Det är så kul så jag är helt till mig!

Igår blev det en vit- och silverfärgad orkidé på svart bakgrund.
Nedan är den fortfarande lite glansigt blöt då färgen inte har torkat.





Nu kan man väl nästan säga att jag startat en blomserie på svart bakgrund!
Bilden nedan blev lite suddig, de är tagna med mobilen i all hast.
Får fota bättre när de kommer upp på väggen sedan!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin igen ju! Du kan du! :)

Intressen hade du väl förut också, men kanske inte just att måla blommor?

Det låter som att du är i topp gällande träningen också. Jag blir galen på seg förkylning som gör att jag måste vila. :/

2011-03-08 @ 13:09:16
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Halloj fru Blommig! Vilka otroligt vackra målningar, måste få komma över på en vernissage. Ser så mysigt ut när ni sitter och skapar.

Kram

Mia

2011-03-08 @ 21:35:00
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0