Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vaknar till detta efter dubbelpass em + natt!



JR och Stoffe har haft söndagspyssel (och lördagspyssel igår ) i garaget.
Nu skall Turbosarna bytas i blåa S4:an.

Någon sade något om att intercoolerserna, de nya som var till RS4:a var aningen överdimensionerade och behövde lite modifiering för att få plats i bilen.

Nåväl, det är grabbarnas projekt...inte mitt...jag är bara nöjd med att ha en nöjd och glad man vilket jag har när han får hänga i garaget och fixa och trixa!

Jag vet hur det känns, att ha glädje av att skapa och få till det!



När jag hade ätit frukost på eftermiddagen beställde jag pizza till mekanikerna och sallad till mig. Innan de hade tillträde till köket och pizzan fick de vackert tvätta händerna!



Fritidsintressen är faktiskt guld värt för välbefinnandet!



Om jag vore morsa i det här huset hade jag sagt till mig själv att man inte får hålla på med målarfärg i vardagsrummet.
Men som det brukar sägas i min familj: När far super så är det rätt!

Jag bestämmer och jag bestämmer att jag får måla skåpsluckor i vardagsrummet!
Det är ju ändå jag som får lida och städa upp efter mig!



Usch vad bedrövligt det ser ut....

Hur ska man lösa det runt larm-grejjen?
Man får ju inte röra den, då blir den arg och skickar signaler till Securitas.

Mycket spackling blir det!
Men det är superkul!

Herre Gud vilket långt arbetspass det blev igår!
Eftermiddagspass + nattpass (förlängt med en vintertidstimme)!

Jag var helt skev när jag kom hem i morse. Hade då svårt att sova för att jag gått över alla gränser.
Nu är man dock pigg igen och normalt nattvaken.
I morgon skall vi förhoppningsvis börja välja tapeter :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hos oss råder inga garage aktiviteter men vi har blivit av med ett objekt!! Pickisen med plog pryder inte längre sidoinfarten :)

2011-10-31 @ 07:29:47
Postat av: Mor o Far

Vi läser och tittar på bilder flera gånger. KUL!

2011-10-31 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0