Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Glader påsker!


 

D och JR var för första gången med på besök till Karlstad! Trevligt!



Min bästis Darr!




Darr...titta vad Tiger gör när inte du ser på :-)
Jobbar som vakt-katt på köksbordet!



Här är hela fina ligan som vi besökte!



Åh en gång till! :-)



Åh ett sådant vackert par!



Det kan hända att de tröttnade lite på att posera...men jag tycker de var snygga ändå!




Barnen fick allesammans åka och styra denna traktor med B. Det var poppis :-)



Vi gjorde stek med gratäng och sås! Gotteligott gott!

Tack för en jättetrevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Mor

Vad roligt att se bilderna här! JÄTTEKUL!

Skitbra bild på Darr,å dom andra förstås.

Katten påminner mycket om M:s lilla "Fräsia" (Selma)

2012-04-09 @ 10:51:53
Postat av: Maria

Ser trevligt ut!



2012-04-09 @ 16:49:09
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så mysigt! Vilka glada, härliga bilder.

Visst är det fantastiskt att ha en bästis som funnits med i ens liv i all oändlighet. Trist för er att ni bor så långt ifrån varandra. :/

Jag har också haft en kass träningsvecka vecka 14 och nu börjar jag bli rejält otålig för att börja träningen inför Tjejvättern. Bara två månader kvar i dag. Hilfe! Nu hoppas jag att min seghet och förkylning försvinner så att jag kan sparka igång.

Snygg klänning du fixat! Jag förstår fortfarande inte hur du hinner med allt du gör.

Kram!

2012-04-09 @ 19:18:11
Postat av: Darr

Tack själv för mysig helg, Darr! Jättekul att ni kom allihopa! Kramar :)

2012-04-10 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0