Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:14! Ingenting!

Löpning 2012:
109,05 km.


Förhoppningsvis kan vi dra igång gymträningen lite löst i slutet av den här veckan. JR börjar återhämta sig. Hoppas att jag trots att veckan med barnens aktiviteter är tight får till lite löpning och en del steg. Ska verkligen försöka....


Måndag 2/4: 15.441 steg.

Tisdag 3/4: 15.352 steg.

Onsdag 4/4: 11.528 steg (+ 5 timmar spackling.)

Torsdag 5/4: -

Fredag 6/4: -

Lördag 7/4: -

Söndag 8/4: -

Det blev inte ett skit! Jag har renoverat hårt i stället....
...Och säkert gått upp 3-4 kg eftersom jag inte brytt mig vad jag ätit. Lagt all fokus på renoveringen.

Jag planerar renovera och ligga lågt med motionen ytterligare en tid.
Behöver komma någon vart hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0