Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag sprang faktiskt igår...

Igår hade jag ledig dag.
Efter att jag lämnat E i skolan på morgonen målade jag i 5 timmar i sträck.
Tiden gick som vanligt väldigt snabbt.
Sedan fick jag liksom nog, kroppen kändes som en oformlig klump!
Dax att göra något.
Jag snörade på mig skorna och stack ut och joggade.
Jag var baktung, otränad och hade glömt ta mina astmamediciner.
Klarade att springa 5 km i motvind men det kändes skit.
Jag var skit!
Som en lös degklump.
Jag har ätit obegränsat och väldigt onyttigt en tid.
Dax att prioritera min kropp igen. Det fungerar inte att strunta i sin kropp.
Muskler och en välmående hälsosam välskött kropp är total färskvara.
Nu har jag struntat i kroppen för många veckor till förmån för renoveringen.
Jag vill inte lägga ned renoveringen än men jag själv måste få ta plats igen.
Nu har jag som mål att vara i bra form till 1/6.
Bort med onyttigt och in med lite träning.
Idag fredag har jag fått förmånen att via firman få ta del av ny forskning inom min bransch.
Lyssnar hela dagen på spännande föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: mia

Va inte så hård mot dig själv. Jag tycker du var superduktig som sprang efter 5 timmars hårt arbete, inte många som skulle komma på den tanken. Själv får jag inte jogga på 6 veckor, känns lite tråkigt men nu längtar jag mest efter att slippa fot i högläge.

Ha en fin dag!

2012-04-20 @ 16:24:24
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fy, kondition är ju verkligen en färskvara... på't igen bara!

Jag är nyfiken på när jag får läsa om ditt första spinningpass här på bloggen. :)))

Trevlig helg!

2012-04-20 @ 21:06:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0