Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:6!

Löpning 2012:
81,92 km.

Bra vecka! 3 ggr löpning och 2 ggr styrketräning får sägas vara godkänt!



Måndag 6/2: Löpning utomhus 5,27 km på 29 min. (-8,5 grader och sol)

Tisdag 7/2: Löpning 4 km löpband på gymmet på 22,43 min. (Efteråt 30 min massagesäng och bastu!)

Onsdag 8/2: Tränat Styrka - Axlar/rygg 1 h (Plus lite mage och vader.)
Blev ett riktigt långpass i våra ögon sett. Sonen A var med för första gången då han pryar på gymmet denna vecka. Kul! JR "stilade" lite på vår uppmaning genom att ta hela magasinet i magmaskinen och medan han körde 20 st sjöng han samtidigt "Den blomstertid nu kommer". Oj vad galet! Skrattade!

Torsdag 9/2: Vila!

Fredag 10/2: Styrketräning armar 40 min på gymmet med JR och A.

Lördag 11/2: Vila

Söndag 12/2: Löpning utomhus 6,01 km på 36,08 min. Gick bra trots att det var tungt och moddigt. Nollan i luften.


Kommentarer
Postat av: Maria

Bra kämpat!!

2012-02-13 @ 11:46:19
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Camilla

Oj, du imponerar som vanligt med din motion. :)

Tack goa du för kommentarer om mitt skidlopp och mina naglar! Du är rolig du! :-D

Det känns jättebra att ha fixat en fjärdedel av klassikern i alla fall. Nu har jag inte samma press inför Tjejvasan, utan kan åka dit och veta att jag faktiskt fixar 3 mil på skidor, att jag har gjort det förut. :)

Vad har du för roliga lopp på gång i år? Visst har du anmält dig till några löplopp? Tar du milen under timmen i år på Midnattsloppet?

Stor kram till dig!

I dag är naglarna röda och matchar mina hjärtan på strumpbyxorna. :) Jag är nog inte riktigt normal. ;)

2012-02-13 @ 18:43:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0