Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Men är det möjligt?

 
En svag och blek bild bloggas från min dator!
 
Den här bilden har tagits i min mobil...eftersom min HTC desire HD-telefon sjunger på sista versen och vägrar fungera som diskenhet på datorer (via sladd) och det inte funkar att ladda upp bilder (som förr) via mobilen i blogg.se (nya "fantastiska" versionen) så fick jag på prov maila bilden till mig själv och plocka ned den från mailen...och hämta upp den till bloggen den vägen!
Vilket jäkla trassel!
Jag är sjukt missnöjd!
Hur ska man nu hinna vardagsblogga? Det går inte ens att mms-blogga! Inte heller via Ipaden!
 
Hur som helst så har ju i varje fall en bild äntligen kommit in i min blogg igen och då kan jag ju berätta att det föreställer pannrummet som jag målat...inte klart än men det är så långt gånget att gardiner kommit upp!
Det här rummet som var mörkt och dystert och fungerade som inslängningsrum av allt möjligt skit förut börjar bli lite gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0