Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tänk om det gick lika lätt att få ordning på sin andra häck.

 
Häcken har stressat mig som man säkert förstår.
Plötsligt började den växa hej vilt! Ser så ovårdat ut!
 
 
Igår på min lediga dag bestämde jag mig för att påbörja projektet, bara göra det helt enkelt!
 
 
Det var ju riktigt roligt till och med!
Jag kunde liksom inte figurklippa den men jag tycker jag fick till det riktigt fint och rakt på fri hand.
 
 
Min bästa uppfinning för året var att lägga en press under där man höll på så var det bara attt dra de taggiga kvistarna raka vägen till komposten!
Detta underlättade verkligen!
 
 
Sonen A klippte den sista bortglömda gräsplätten där marsvinet brukade få beta för nu kan vi inte ha en äng där längre, det ser slarvigt ut!
A var jätteduktig son hela dagen igår och hjälpte mig jättemycket.
 
 
När kvällen kom hade jag under 5 timmars tid stått på stege med armarna rakt ut med häcksågen i händerna och den ena halvan av häcken blev klar.
Se så prydligt den bortre delen blev!
Idag lördag har jag träningsvärk i armarna....
Nästa gång jag har ledig dag får det bli den andra delen av häcken.
 
Appropå klänningen från igår...
Jag tror stl 40 blir alldeles för stort.
JR mätte mig igen och mina mått hade minskat.
Det var ju ett tag sedan jag tog mina mått som jag nu använde i mått-tabellen.
Tror jag skall göra om och göra rätt...slänga det jag börjat med.
 
Jag fattar inte...jag har mindre mått men går inte i jeansen.
Känns som om ridbyxlåren svällt ut.
Måste det vara så? Och nej...det är inte muskler som dallrar där, jag lovar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: arialivet

Har skickat en klänningförslag på Fb. Kan betalas med en massage ??
Såå kul att se A i arbete på tomten. Stola killen man bytt blöja på ;)

2012-06-30 @ 19:26:39
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mor

Sååå fin häcken blev och vad kul att ha ett barn man börjar få användning av! FNISS!

2012-06-30 @ 20:50:40
Postat av: mia

Hur bär du dig åt att få trädgårdshjälp av barnen ? Skulle behöva veta knepet ;) Va fin häcken blev, smart trix med presenningen.
Kram

2012-07-01 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0