Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Barracuda och pistoler i solnedgången näst sista kvällen.



När vi hade landat på vårt fina sista hotel i Aonang "Beach Terasse hotel" och sedan varit och badat hela dagen så gick vi ned för att undersöka hotellets resturang.



Det såg ju svindyrt med den utsikten och alla fiskarna och hummrarna som åkte runt i olika akvarium...



Men det var det inte.
Helt normala priser även här.

 

Vi njöt av den vackra solnedgången och kastade en lite tanke på att det här var bättre än att vara hemma och skrapa rutorna på bilen.



A är inte helt med på noterna att posera på kort just nu i denna perioden av sitt liv :-)
I bland fångar jag dock honom utan de värsta grimaserna.



D och JR poserar alltid snällt.
Jag säger bara: Nu tar jag kort till Farmor och Farfar och då ställer de upp!
D vill att farmor och farfar skall se allt!



E, jag och JR tog Barracuda.
In kom 300 gram var vilket var alldeles för mycket för att orka äta.
När JR och jag åt det förra året var det jättegott men här var det...lite torrt och för mycket.



Sen bar det ut på byn för shopping även denna kväll.
Grabbarna är så farsinerade av alla vapen som pistoler och kaststjärnor och sådant...



Jag säger bestämt nej till alla former av soft-air-gun och sådant skit även om de tjatar.



JR var lite bekymrad att han gjorde sådan min på denna bild när han var så tuff med pickorna :-)



Så här ser shoppinggatan ut på kvällarna i Aonang.
Vill man åka taxi någon stans så blir det med sådana här sidovagnsmopeder som heter tuc-tuc och tar 5 pers.


Kommentarer
Postat av: Mor

Säger bara: Tusan vad roligt med alla bilderna!

2012-03-09 @ 11:07:02
Postat av: Camilla

Jag kan bara hålla med mor här! :)

Men alltså... OM jag någonsin skulle härda ut på ett flygplan till Thailand skulle ju den där trafiken genast döda mig, jag är ju så mesig att åka så där... Okontrollerat...

Ni har hur mycket kort som helst att göra fina tavlor och canvastavlor av ju! Kul att alla barnen var med den här gången också.

Nästa fråga - vill ni tillbaka igen?

Kram!

2012-03-09 @ 22:21:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0