Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bildblogg fran Phranang cave beach.



Igar var det dax att byta hotell enligt planen.
Nu skulle vi till ett som vi aldrigt varit pa forut.



Jag var orolig att det skulle bli nagot sunkigt...
Man vet ju inte sa noga nar man sitter hemma och bestaller pa natet, da ser ju allt bra ut!



Vi behovde inte vara oroliga!
Nu sover vi i varsta lyxen med havsutsikt nastan fran sangen och genomskinliga badrumsvaggar sa man kan se varandra nar man gar pa toa eller duschar!
Inga hemligheter har inte!
Vi bor i rum 306 och barnen pa 204 pa Beach terasse hotel i Aonang. Varsta lyxen! Balkong runt hela var hornlagenhet! Konstigt nog var det inte alls dyrt utna bara normalpris. Borthy har ofta tur!



Ja, sen foljer en underbar dag pa Phranang cave beach.



Vi bara njuter.



Barnen kan roa sig med en stckars dod krabba i timmar och extra roligt blir det att lagga den i min bok nar jag ar och badar!



Lilla sota E.



Jag kan rekomendera alla att aka hit!



I batarna som ses pa bilden under saljer kvinnor hemlagad mat som ar underbar.
De lagar den nar man tittar pa i kok som de har dar i baten.



JR kanns helt aterstalld. Jag sager bara det. Kortison ar fina grejor det!



JR tyckte jag skulle flyga upp och sitta som en sjojungfru pa stenen pa bilden nedan...det var lattare sagt en gjort! Blev ytterst anstrangt :-)



Killarna lekte i grottorna som ar oandliga dar pa stranden...med fladdermossen vinande runt oronen.



Har bakom var ett fint altare tankte vi.
Nar vi kom narmare sag vi att det var fullt med "fallossymboler"som en hyllning till man som dott pa havet forstod vi det som.



Nu hinner jag inte skriva mer, ska i vag till samma o idag som den har jag bloggat idag!
Hoppas allt ar bra dar hemma!
Jo foressten mamma och Camila. Ta en lugnande tablett och genomlev flygresan, det ar vart det for att fa uppleva detta paradis!







Snart kan D na denna ocksa!





Mor och far...tack for fina komplimangen :-) Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaaaa, jag önskar mej massor med tvålar :) helst inte med Jasmindoft bara.... KRAM!!

2012-03-06 @ 08:44:44
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Mia

Du är rolig du som skänker Ikea en tanke när du är på drömsemester :D Men visst jag ser fram emot ett Ikea besök när du kommer tillbaks till vardagen. Alltid lika kul att shoppa med dig!

Det har varit jätteroligt att följa er resa på bloggen. Ni ser strålande ut!

KRAM



2012-03-06 @ 15:59:13
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor igen

Var i Huddinge idag igen! Alles in ordnung för utom att jag tror att Du dränkte växterna i "matsalen" innan Du åkte. Dom är forfarande blöta och hänger ner lite och kippar efter luft. För övrigt såg allt bra ut.Ställer igen frågan VILKEN DAG KOMMER NI HEM?

Tog inte med mej dom små pelargonplantorna upp då dom gott kan stå till sej lite till här hemma.

2012-03-06 @ 16:25:57
Postat av: Camilla

Men jeeesus! Jag behöver också en personlig tränare för att få till magen så där som du. Jag tränar och tränar, men har ändå degklump. Armarna däremot funkar bättre hos mig, där blir det mer naturliga muskler.

Supersnygga är ni båda två! Som klippta och skurna ur vilken träningstidning som helst. Ja, barnen också så klart - men ni är ju riktigt muskliga.

Välkomna hem snart igen! Hoppas att ni fått bada och sola så att ni är riktigt nöjda då ni åker hem till ett vårigt Sverige igen.

Kram!

2012-03-06 @ 20:56:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0