Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Energi!



Igår Onsdag blev en fartfylld dag det också.
Alltså inte så fartfullt men det var fart på mig!

Först spacklade jag lite på morgonen och sedan promenerade jag till tåget, åkte in till stan och var hos tandläkaren och lagade plomben som ramlade ut ur en tand förra veckan.

Därefter promenerade jag runt i stan i dryga timmen och köpte tyg och mönster till lite kjolar och klänningar.
Oj vad jag längtar efter att sy och skapa!

Jag köpte även 2 av mina favvoklänningar på Indiska!

När jag kom innanför dörrarna hemma strax innan kl 13.00 beslutade jag mig för att springa till eftermiddagspasset på firman.
Det var 4,5 km och det tog 29 min. Ingen vidare tid men det var jäkligt skönt efter en dusch när man eftersvettig seglade in på firman 14.00! Nöjd!

Var liksom av motionen påfylld med energi!
Sedan gick jag massor av steg hela den kvällen till kl 21.30 då JR kom och hämtade mig från firman.
Vi tittade på ett avsnitt till av Homeland. Bra serie det där!
Sedan var det god natt.

Nu är jag bara supersugen på att helgen ska komma så jag får sy och renovera varvat med lite motion och kvalitetstid med JR som jag hoppas helt börjar hämta sig nu.
Han har varit tillbaka på jobbet om än lite klen från i onsdags.

Kommentarer
Postat av: Mor

Läst.......

2012-03-29 @ 21:16:42
Postat av: Mia

Vilken energi! Jag ska verkligen försöka ta tag i träningen också men det är för tillfället en hög tröskel att ta sig över. Hoppas ni får en underbar helg. Kram

2012-03-30 @ 15:59:28
Postat av: Camilla

... och nu är helgen här! :) Hoppas att du får en mysig och kreativ skaparhelg.

Jag ska banne mig ut och springa igen på söndag. I morgon måste jag nog ta en vilodag, nu har jag kört hårt med cykling, spinning, core och löpning. Har du testat spinning? Det är galet kul tycker jag, i alla fall om det är bra musik.

Kram!

2012-03-30 @ 20:39:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill se klänningarna!!

Tack för dina sms dom här dagarna, det har gett mej styrka.



Kram kram!

2012-03-31 @ 09:52:45
URL: http://www.marialivet.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag vet inte om mitt namn kom med i komentaren ovan, men det var jag :)

2012-03-31 @ 09:54:00
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0