Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Helgen i lite bilder.

JR och jag hade länge sett fram emot att få vara med och fira C på hans 40-års-dag!
Tyvärr var JR sjuk och fick ligga kvar hemma med hög feber men jag tog på lördagskvällen på mig festhumöret och for i väg till Mia och C!

Vad kan man säga?
De hade fixat en stor underbar supertrevlig fest där vi dansade så taket lyfte till det inhyrda fantastiska coverbandet.
Vilket drag!
Vilken mat!
Vilken stämning!

Grattis C!



I helgen satte grabbarna upp studsmattan.

image description

Mamma kom med mina små pelargonvalpar som jag sett fram emot att få träffa!
Nu är det verkligen vår när det blir ljusgrönt på fönsterbänken med små plantor!
Tack mamma att du startade dem!



Jag var uppe på vinden med massa snowracers och sådant och passade samtidigt på att slänga ned altanmöblerna! 
Öppnade upp hallen mot baksidan av huset!
Nu är det verkligen vår!
 
 

JR hade en lite ljusglimt på söndag förmiddag när han lekte frisk och gick ut för att kolla om vi hade kol och tändvätska till grillen då vi hade tänkt grilla för att fira A´s 15-årsdag!

Jag gjortde klyftpotatisen färdig utomhus men sedan fick vi ändå ge upp och gå in, det var för kallt.

 

Morfar satte igång att steka biffen inomhus i stället.



Mysigt när hela familjen samlas!
JR var uppe några timmar där på dagen. Han lade upp mat på tallriken men rörde den inte.
Han gick och lade sig helt slut så fort släkten hade gått.
image description

Sedvanligt familjekort tog kära mor!



Min fina A.
Kan inte riktigt fatta att han blivit 15 år!

Jag bakade glutenfri Princesstårta, ja faktiskt den första Princesstårtan jag någonsin bakat.
Den blev ganska bra faktiskt.
Synd bara att JR inte åt någon tårta när jag fick till den glutenfri och allt!




Sen skulle det ut och moped-åkas!
Hela veckan har ju A hållt på och studerat teorilektioner och körlektioner.
Snart är det uppkörning!
Han provar lite på vår gata...

image description

Även E den lille rackaren har visst provat moppen...


image description

Min far och JR i solskenet.

image description image description

Fina Syrran hoppade studsmatta med E

image description image description

Fina grabbarna A och E i vårsolen.

image description

A på moppen....


image description

Morfar på moppen Anno 2012



Morfar på moppen...när han fyllde 15 år!
Coolt!
Takterna verkar sitta i!

Kommentarer
Postat av: Mor o Far

TACK FÖR SENAST! J. Du måste krya på dej!!!!!

Kära Far är jätteglad över den skitgoda tårtan! Den var/är verkligen GOD! Förstår inte hur Du kan.

Mina bilder på oss alla blev suddiga, så jag snor din bild till W.

2012-03-26 @ 11:03:28
Postat av: Mia

Stackars Jr som fortfarande är dålig. Det var så kul att du kom på festen iaf, det hade inte varit lika kul utan dig. Eftersom jag inte är så vältränad (för tillfället ;)) har jag grym träningsvärk i benen.

Vilka fina bilder du tagit, speciellt den svartvita på E och A tillsammans och dom på din syster. Proffsigt!

Princesstårtan såg ljuvlig ut, det är helt klart den godaste av tårtor.

Hälsa A och gratta honom från oss på 15 års dagen.

Kram!

2012-03-26 @ 15:52:16
Postat av: Maria

Tack för senast!

Morfar A kan ju söka till mc klubben i närheten ;)

2012-03-27 @ 10:33:34
URL: http://www.marialivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0