Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nu är jag på gång igen!



Äntligen känner jag mig normal igen.
Jag har riktigt hygglig vardagsenergi igen.

I måndags vaknade jag tidigt efter nattjobbet och jag ch JR tog en slapp em framför TVn då han ju låg hemma sjuk.

På tisdagsmorgonen var det fortsatt sängläge för JR men upp med tuppen för mig.
07.45 var det utvecklingsamtal för yngsta sonen och han gick mycket väl godkänd igenom besiktningen.

Därefter gick N och jag ett varv runt sjön efter en kopp kaffe vid hennes köksbord.
Härligt med tjejsnack!

På dett följde lite mathandling och sedan en film med JR i soffan hemma. En Varg Veum-film.

Jag glömde en jobbig sak...
Efter promenaden skulle jag betala räkningar.
Märkte då att mitt personkonto i Nordea var kapat.
Itunes hade dragit flera tusen när lönen hade kommit.
Blev till att ringa banken och spärra kortet och sedan skriva till ITunes store och fråga vad jag skulle göra?

Fick sedan under kvällen mail från dem att de var hemskt ledsna och att de skulle betala tillbaka pengarna inom 10 dagar och att en utredning via banken skulle inledas.

På kvällen drog jag på mig arbetskläderna och började spackla i hallen.
Det svåraste var inte spacklingen utan att komma till skott och byta om! Det här har inderekt stressat mig, att jag inte kommer någonstans.
Måste ju köra på här om det skall hända något och det var faktiskt riktigt roligt!

Senare på kvällen gjorde jag och D gymnastik till en Ipod-app och efter det såg JR och jag 2 avsnitt av serien Homeland som vi missade förut när den gick på TV.
Energin är tillbaka igen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det var ena riktigt tjusiga porträttbilder. Ska också på besiktning av yngsta men jag misstänker att vi kommer att få vissa besiktningsanmärkningar ;) Kapning! Olustigt värre, skönt att det fixade sig.

Ha en underbar dag!

Kram

2012-03-29 @ 09:16:36
Postat av: Mor

Glad att höra att det går bra för E.(Gulleplutten tycker jag när jag tittar på honom, men visa honom inte vad jag skrivit här)

Hemskt med kapning av kontot men fattar inte hur någon så lätt kan göra så.I morgon "tuttförlängning" om det nu går att få dom längre? i Eskilstuna 9.25

2012-03-29 @ 21:21:46
Postat av: Camilla

Åh, men fy så jobbigt med kortkapningen. Jag shoppar ofta låtar och sånt via iTunes. Nu blev jag lite orolig... Fy tusan!

Sånt där tar ju så otroligt mycket onödig energi.

Kram och trevlig helg!

2012-03-30 @ 20:37:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0