Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inget ordentligt drag på mig just nu.



Vaknade och kände mig sjuk i morse.
Känner både från halsen och urinblåsan...fast inte regelrätt UVI...mer som den är sjukt irriterad.
Har väl någon jäkla infektion i kroppen.
Bara att vänta på att det skall gå över.

Jag är alltid så fånig när jag inte känner mig bra...tror alltid att det liksom är för alltid jag skall vara kraftlös. Känner dåligt samvete att jag inte tränar och har energi.
Jo jag vet att jag är fånig.

Kommentarer
Postat av: Mor

Dom flesta människor känner sej lite krassliga då och då så varför skulle Du vara ett undantag? Må dåligt ett tag så kanske Du drar ned på tempot en aning så att det finns tyg kvar när jag ska ha!

2012-05-24 @ 18:34:03
Postat av: Camilla

Krya på dig vännen, jag är lika rastlös då det gäller att kroppen inte mår bra. Läs en god bok, kika på TV, slappa lite.

Kram och tack för motionspepp! :)

2012-05-24 @ 20:42:33
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Förstår hur du känner det. Det är så frustrerande att inte kunna det man vill men man måste verkligen lyssna på kroppen och ta det lugnt. Fotskrället har dragit ner mitt tempo ordentligt. Lovar att jag stundtals har klättrat på väggarna och varit riktigt sur men man blir rätt bra på att njuta också.

Här är ett litet tips när du känner dig kraftlös: Gå in på din fina blogg och scrolla ner. Du är allt annat än kraftlös. Det är nog bra att du kommer ner på en normal människonivå ett tag. Ser framemot att läsa vad avslappnade Borthy fördriver tiden med ;)

Kram

2012-05-25 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0