Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Känner mig redan lite bättre :-)



Hoppas det håller i sig.
I går när det var ca 1 timme kvar på kvällspasset på firman släppte plötsligt känslan av feber och sjuk och ...ja, antagligen hade kroppen jobbat klart med infektionen.

När jag kom hem vid 21.45 sydde jag lite till på lilltjejens avslutningsklänning.
Det var hon själv som valde modell och tyg.
Lite brudnäbbvarning är det på den men den blir fin och det får man vara när man går ut åk 2!
Lite tillbehör i form av rosetthårspänne och vit kofta och fina skor och detta blir komplett!
Underklänning till henne har vi redan köpt så det inte blir genomskinligt.

Det som gäller för mig nu blir att tillsammans med Mia och hennes dotter L börja tänka på att inte behöva bada i vassen till semestern...

Vägde in på fladdriga 59,1 kg i morse.
Dax att skärpa till sig och bli lite fastare i konturerrna.
Man blir inte direkt i form av att sy...
Som sagt...nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men den var ju hur söt som helst! Hon kommer att bli förtjusande på skolavslutningen ju!

Men oj... gå inte ner för mycket bara, då måste du ju sy in alla dina fina klänningar.

Jag är fortfarande helt "kär" i den du kallar soffan med rosenmönster. Så himla fin!

Kram och ha en fin helg!

2012-05-25 @ 15:41:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Skönt att Du mår bättre! Jag hoppas att Du tar en bild på D. vid ett senare tillfälle.....

2012-05-25 @ 19:39:15
Postat av: mia

Skolavslutningar är så söta. Det är startskottet för den verkliga sommaren. Lova att visa en bild på D, hon kommer att bli toksöt i den klänningen.

Nu får det vara nog med roligheter för min del ett tag, måste ta i tu med lite måsten också. Idag står trallfix överst på listan, men listan är lååång.

Kram

2012-05-26 @ 07:53:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Maria

Du som är så fin. Tänk inte så. Njut utav livet och skit i kg. Bada i vassen är det sista du behöver göra. Ha det bra, Kram

2012-05-26 @ 08:01:16
URL: http://inhyacinthomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0